SELAMAT DATANG KE ARASY MISTERI, SEMOGA PERKONGSIAN ILMU INI DAPAT DI MANAFAATKAN BERSAMA, DI HARAP TIDAK ADA PENYALAH GUNAAN UNTUK KEGUNAAN KEARAH KEMUNGKARAN. INSYAALLAH. SEBARANG CADANGAN ATAU PANDANGAN ANDA BOLEH DIKONGSIKAN ARASY MISTERI 013-2554392 / 012-9715794 / ARASHMISTERI@GMAIL.COM TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWATI ARASY MISTERI

BAYANGAN HUKUMAN GANTUNG


Entah bila sedang aku menyandarkan diri kedinding,aku terlelap seketika.Aku terjaga apa bila kedengaran ada orang berjalan melalui tangga kayu dari bawah menuju keatas bangunan.Berderau darah ku seketika.Aku menanti penuh debaran.”Siapa pula yang datang malam buta ni”.Bisik hati kecil ku.Lantas aku persiapkan diri untuk menghadapi segala kemungkinan.Jelas sekali bunyi tapak kaki berjalan menaiki tangga dan memijak lantai papan diatas Rumah.Bunyinya berhenti dan hilang betul betul dihadapan pintu masuk bersebelahan tempat aku duduk.Kencang degupan jantung ku,bulu tengkok sudah meremang.Aku tetap berzikir didalam hati sambil bersedia menanti apa sahaja yang bakal datang.Didalam hati nurani aku telahpun berkata angkara makhlok halus.Sejurus kemudian kedengaran ketukan kuat pada pintu disudut belakang.Aku tetap tidak berganjak malah membaca ayat ayat suci tertentu dengan tenang.Akhirnya bunyi ketukan itu hilang.Lama aku menanti...apakah akan ada lagi gangguan yang bakal mendatang.Keadaan menjadi sunyi sepi.

Aku menyandarkan badan kembali ke dinding.Zikirrullah ku tetap berkumandang didalam hati tampa henti.Aku terdengar seolah olah ada suara orang bercakap cakap.Mungkin melibatkan 3 atau 4 orang.Aku amati benar benar,sah bunyi itu datangnya dari bilik atau ruang dibawah ku .Bilik atau ruang jatuh hukum gantung. Aku terus mendengar dengan berhati hati.Kedengaran juga pintu besi bilik gantung itu dibuka.Amat jelas kedengaran.Sebentar kemudian kedengaran bunyi benda jatuh.Dan serentak dengan itu lantai disekitar tempat duduk aku bergoyang goyang.Aku tetap tidak berganjak,malah terus berzikir dan berzikir.Sejurus kemudian terdengar bunyi bagaikan lembu disembelih.

Bunyi nafas mendengus dengus.Apabila nafas itu bunyinya terhenti,maka lantai tempat duduk aku pun tidak bergoyang lagi.Akhirnya kedengaran pintu besi dibuka dan ditutup serta bunyi orang berjalan keluar.Maka aku fahamlah apakah gerangan semua itu.Itulah BAYANGAN HUKUMAN GANTUNG dijalankan.Dijelmakan kembali oleh syaitan ,iblis atau jin kepada aku.Setiap malam kejadian serupa akan berlaku.Kalau tak silap aku 7 malam berturut turut.Waktunya biasanya jam 3.00 pagi.Lepas  dari itu kejadian tersebut tidak berlaku lagi.Janji aku bersendirian.Kalau ada rakan aku yang menggatal nak merasa pengalaman misteri tidur diRumah tu.Malam itu juga dapat merasakannya.Tak payah tunggu lama sampai bermalam malam.Kerana itulah itu kali pertama dan kali terakhir.Lepas itu tak payah.

Samalah dengan rakan yang ditugaskan bersama aku seramai 3 orang.Dimasukkan bertugas membantu aku setelah aku bertugas hampir 2 bulan lebih.Waktu itu aku dilantik menjadi Ketua Pengawal.Bertugas 2 siang 2 malam.Kenalah aku berterus terang kepada 3 anggota baru ni segala masalah diRumah Pasung dan pengalaman aku seta bidang tugasan.Masing masing jadi menggelabah dan jatuh semangat nak bekerja.

Aku berikan semangat dan jaminan akan membantu dia orang bila ada masalah.Aku juga mengajar serba sedikit tindakan yang perlu dibuat sekiranya berlaku apa apa masalah.Adanya 3 anggota tersebut aku rasa lepaslah sekse aku.Dapatlah kelapangan bersama keluarga.Kalau tak balik sekejap je,jengok anak dan isteri dah balik ke tempat kerja lagi.Hari pertama  2 anggota baru bertugas aku aturkan bekerja shif siang.Kalau terus malam takut cabut lari.1 anggota lagi kerja malam bersama aku .Namanya Badul. Yang 2 lagi masing masing bernama  Ali dan Rostam.Semua orang bujang trang tang tang.Kelebihan Badul ni,kalau dah tidur.Tak peduli dan tak sedar apapun.Syaitan,iblis dan jinpun dia tak jadi hal.Jadi aku tak perlu takut dia lemah semangat ke,atau tak perlu takut dia lari tengah malam.Janji dia tidur.Jadi bila berpasangan dengan aku bila malam jam 2.00 pagi je.jamin terbongkang le membuta.Setiap malam macam tu.Aku puas menasihatinya namun gagal.Dah semula jadi agaknya.Bila aku marah,dia tak ambil hati.Malah tersengih je.Mati kutu aku dibuatnya.Nak diberhentikan tak sampai hati.Sama sama cari makan.Dia pula kena tanggung keluarga.

Ali dan Rostam pulak kerja shif siang ok.Bila sampai giliran kerja shif malam dua dua ni asik talipon aku.Nampak benda lah,ada bunyi lah.Macam macam.Sampai kata nak cabut tengah malam,tak boleh tahan.Akhirnya aku terpaksa tidur dirumah Pasung menemankan dia orang berdua setiap kali kerja malamnya.Hampas kedaung rupanya.Tapi terpaksa juga agar dia orang tak berhenti.Tapi dia orang bertiga ni hubungan macam adik beradik.Tolong menolong,tolak ansur,mesra dan sering bersenda gurau.Dengan itu kami semua tidak bosan bekerja.Sampai masanya ke3  anggota baru ni pun dapat merasai pengalaman Misteri Hukuman Gantung.Ada yang terkencing dalam seluar.Sejak itu masing masing bawa botol kosong naik keatas bila bertugas malam.Nak buang air kecil,buanglah dalam botol.

 Satu masa pula.1 orang Kontraktor bersama 10 orang pekerja datang untuk membuat pendawayan letrik.10 pekerja ni terpaksa tinggal dirumah pasung untuk bekerja manakala Kontraktornya balik ke Kuala Lumpur.Hari pertama bekerja cukup 10 orang.Hari ke 2 kerja tinggal 5 orang.Hari ke 3 semua cabut.Perkara yang sama berlaku kepada  beberapa kumpulan yang cuba bekerja membuat pendawayan.AKhirnya semua tergendala.Aku dan pengawal yang ada terasa amat sedih dan kecawa.Kami mengharapkan agar letrik disegerakan agar mudah kami bertugas dan adalah keselamatan sikit.Sebab itu juga pihak Muzium membuat baca Yassin dan kenduri doa selamat.Tapi keadaan tetap sama.Sudah tiada jalan lain akhirnya aku secara sembunyi terpaksa berusha sendiri untuk mengurangkan gangguan makhlok halus sekadar mampu.   
                 
Alhamdulillah,sukur rasanya dapatlah mengurangkan tak banyak sedikit.Akhirnya dapat juga pendawayan letrik diusha dan disiapkan.Maka terang benderanglah kawasan Rumah Pasung.Pos Kawalanpun dibuat.Ketentraman dan keamanan di Rumah Pasung tidak juga bertahan lama,bila mana suatu petang sebuah lori datang keRumah Pasung.Sejurus kemudian aku dimaklumkan oleh pihak Muzium supaya membenarkan lori tersebut menghantarkan barangan dari Muzium keRumah Pasung.Akupun akur dan menjalankan tugas.Alangkah terperanjatnya aku bila mana barangan yang dihantar itu adalah beberapa barangan yang dipamirkan sewaktu pamiran hantu di Muzium.1 Pocong.1 Patung manusia atau reflika untuk hukuman gantung dengan kepalanya ditutup dengan kain hitam.

Dan pentas untuk pertunjukan hukuman gantung dijalankan.Aku beristigfar banyak banyak.Aku meramalkan akan berlakunya perkara diluar jangkaan dan pastinya semua makhlok halus akan kembali berpesta dan melabuhkan sayapnya.Aku benar benar tertekan dan rungsing.

Kesimpulan:
Kediaman atau rumah yang telah lama terbiar atau ditinggalkan akan dihuni atau diduduki oleh makhlok makhlok halus.Dari itu kemantapan ilmu dan jati diri amatlah diperlukan.Disamping berdoa kepada Allah S.W.T.agar dilindungi dan berusha secara ilmu kebatinan menjauhkan atau melemahkan nya agar secara perlahan lahan makhlok ini akan berpindah ketempat lain.

Penawar Mata,Penaik Seri Wajah Lelaki & Perempuan

 Toner Mata Nur Theraphy


Klik untuk maklumat lanjut

Toner mata nur theraphy merupakan toner mata yang didatangkan dalam bentuk titis yang dibuat dari Air zam-zam, air mawar, herba terpilih , 30 juzuk Al-Quran dan doa pilihan

KEGUNAAN

  • Meningkatkan kadar kelembapan mata
  • Pencuci mata
  • Menyingkir kekotoran (habuk dan bahan asing)
  • Menigkatkan kesegaran mata / Mata lesu / Keletihan mata
  • Mengurangkan lingkaran gelap di bawah mata
  • Mengatasi mata merah dan meradang.
  • Menggurangkan bengkak mata
  • Merawat jangkitan mata
  • Mencantikkan mata
  • Memperbaiki keadaan penglihatan


Klik untuk maklumat lanjut


SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN MENIMPA.SESAL DAHULU PENDAPATAN,SESAL KEMUDIAN TIADA GUNANYA.JANGANLAH SAMPAI NASI MENJADI BUBUR.UTAMAKAN KESELAMATAN DIRI DAN KELUARGA TERSAYANG.TIADA GUNANYA WANG RINGGIT DAN HARTA YANG MENGGUNUNG APABILA MUSIBAH INI TELAH MENYELUBUNGI HIDUP ANDA.


SEGALA KEINDAHAN,KENIKMATAN DAN APA SAJA YANG ANDA MILIKI TIDAK AKAN MEMBAWA ERTI APA -APA ATAUPUN HILANG DENGAN SEKELIP MATA.SEDARLAH WAHAI ANAK BANGSA KU.PERIHATINLAH KEPADA KEHIDUPAN YANG SERBA MENCABAR INI.KEPERIHATINAN KEPADA KESIHATAN DANKESELAMATAN ADALAH IBU ATAU TERAS KEPADA KEHIDUPAN YANG BERJAYA DAN SEMPURNA.


DIDUNIA DAN DIAKHIRAT.DILIPUTI DENGAN TAUFIK DAN HIDAYAH.DILIMPAHI NIKMAT DAN HIKMAH IMAN DAN ISLAM SEPANJANG KEHIDUPAN. DENGAN IZIN LIMPAH KURNIA DAN RAHMAT ALLAH S,W,T.INSYAALLAH.





Semua persoalan anda sendiri mungkin ada jawapannya. Tetapi anda tidak ada jalan penyelesayan.Ataupun gagal untuk menyelesaikannya.Dari itu ARASY MISTERI berusha membantu anda.Ingatlah setiap masalah ada jalan menyelesaikannya.Ada waktu dan ketikanya keluarga,saudara mara, dan rakan terdekatpun tidak dapat membantu atau meringankan bebanan kita.Atau kita sendiri malu dan merahsiakan dari pengetahuan orang lain.Justeru itu jadikanlah ARASY MISTERI sebagai panduan,pedoman,mencurah permasalahan rumah tangga,permasalahan remaja,anak anak dan kekeluargaan kepada ARASY MISTERI.Inilah bidang kami,yang tuhan kurniakan.Kami cuba membantu dan berkongsi permasalahan anda.





haruman pengikat kasih sayang (Aura Kasih ), menaikkan seri wajah (Aura Seri ) & menghindari gangguan dari makhluk halus (Aura Sufi) yang telah di doakan dengan ayat-ayat al-quran & doa-doa terpilih.insaallah dengan izin allah serba sedikit permasalahan diatas dapat diperbaiki.




RAHSIA RUMAH TANGGA BAHAGIA:

Didalam masyarakat atau kehidupan orang dizaman dahulu,amat menitik beratkan persoalan berumah tangga dan kebahgiaannya.Orang berilmu dari Suku Kaum Bugis akan menerapkan atau mengajar anak anaknya sama ada lelaki atau perempuan keseluruhan ilmu pengetahuan berkaitan rumah tangga.Dari tujuan,matlamat,tanggung jawab,pantang larang dan ilmu Kebatinan berumah tangga itu sendiri.Tidak ada insan didunia ini tidak mengira bangsa dan agama yang mahukan rumah tangganya roboh,huru hara,tidak tenteram atau aman damai.Keseluruhan mahukan rumah tangga yang berkekalan aman dan bahgia hingga keakhir hayat.


More..




ALAM PENGASIH


ALAM PENGASIH,MINYAK PENGASIH. PEMBENCI,PENUNDUK DAN PELARIS

Sebelum ini,telah diterangkan secara panjang lebar dan terpeinci bahawa Suku Kaum Bugis menjalani kehidupannya dengan penuh PERADAPAN.Ini adalah untuk menepati Matlamat atau Sasaran didalam hidupnya.Dimana ikhtiar atau usha dunia dan akhirat akan diselaraskan bersama.Bagitu juga dengan ALAM PENGASIH,MINYAK PENGASIH, PEMBENCI,PENUNDUK DAN PELARIS.Setiap satu daripadanya mempunyai Matlamat dan caranya yang tersendiri.Masyarakat Melayu hari ini agak sensitive,tidak senang,gusar,takut,tidak percaya,atau membuat andayan yang nagetif terhadap ilmu ini.Malah ada yang mendakwa ilmu ini Syirik atau salah disisi agama.Bergantunglah kepada ilmu individu itu sendiri.Hanya ilmu pengetahuan yang menyeluruh atau meliputi sahaja dapat membuat keputusan tepat dan meyakinkan.